Indmeldelse for nye medlemmer

Kom og se fitnessrummet, hvis du ikke allerede kender os. Vi er klar til vores foreningsaftener. Når du er blevet tilbudt en plads, tager du den ved at betale for medlemskabet.

Se vores spørgsmål/svar om indmeldelse her.

Betaling for medlemskab

Her kan du indmelde dig i foreningen, hvis du har fået tilbud om medlemskab via ventelisten. Det gælder også genindmeldelse via ventelisten for tidligere medlemmerVælg 6 eller 12 måneders fitness.

Betaling her på siden skal ske med Dankort eller MobilePay. Online løsningen gør det nemt for dig, ligesom det er simpelt for foreningen, da vi modtager dine oplysninger og betaling elektronisk.

Indmeldelse 12 måneder
Pris 1450 kr

Indmeldelse 6 måneder
Pris 1000 kr.

Intro for nye medlemmer
I foreningen vil vi gerne give dig den bedst mulige start hos os. Vi har indført en ny fleksibel løsning, da nye medlemmer har vidt forskellige behov. Vi lægger vægt på at alle medlemmer får en god begyndelse i foreningen. Se vores intro-tilbud til nye medlemmer. Se særlige forhold for unge under 18 år.

Din personlige nøglebrik
Nøglebrikken er klar 2-3 dage efter indmeldelse. Du får den normalt på foreningsaften eller til en åben instruktion eller efter anden aftale med medlemsservice. Den giver dig adgang til fitness fra 5 morgen til 23 aften, 7 dage om ugen.

Mød op!
Husk træningstøj og -sko. I omklædningsrummene er der skabe som kan låses, hvis du selv medbringer en hængelås, med en bøjle på størrelse med en femkrone mønt.

Læs om omklædning, praktiske forhold m.v.