Vejledninger til indmeldelse

Her har vi samlet spørgsmål/svar til dig, der netop har fået tilbud om medlemskab og måske allerede har indmeldt dig. Finder du ikke svar her, så skriv til Medlemsservice.

Normalt 3 uger efter du har fået email med tilbud. Hvis vi slet ikke hører fra dig, går vi ud fra at vi kan lade pladsen gå videre.

Ja, skriv til os. F.eks. hvis du lige står foran en rejse eller andet. Vi forlænger dit tilbud i nogle uger.

Skriv til medlemsservice.

Du kan godt vælge at udskyde starten op til et par måneder. F.eks. hvis du skal ud at rejse, vente til efter ferien eller andet, så det passer bedre at vente.

Skriv til os, hvis det er det du ønsker, så sætter vi dit medlemskab til at starte ved et senere månedsskifte. Indmeld dig og betal via hjemmesiden senest 14 dage før starten.

Skriv til medlemsservice.

Skriv til medlemsserviceVi kan genåbne din nøglebrik (hvis vi stadig har den i systemet).

Prisen for indmeldelse er den samme.

Skriv gerne til medlemsservice. Hvis ikke vi hører fra dig, sletter vi dig fra ventelisten når fristen udløber.

Du skal være fyldt 15 år for at være aktivt medlem. Vi kan udsætte din indmeldelse i foreningen til du fylder 15 år.

Aldersgrænsen skyldes lovkrav. Foreningen er ikke godkendt til at have unge under 15 år i medlemskredsen.

I forbindelse med indmeldelsen har vi brug for en forældreunderskrift - det skyldes at du/I skal acceptere dopingbestemmelserne (der kan medføre udelukkelse fra andre aktiviteter). Læs mere.

Ja, foreningen har et antal frivillige instruktører, der alle har mindst DGI's grunduddannelse.

Skriv til medlemsservice så snart du er indmeldt. Skriv lidt om ønskede tidspunkter (dagtimer / aftentimer / ugedage), så bliver du kontaktet af en af vores instruktører for at aftale et tidpunkt. Her får du også din nøglebrik.

Vi ligger vægt på at få alle nye medlemmer i foreningen hjulpet godt i gang. Naturligvis alt efter dit behov.

Som aktivt medlem kan du altid aftale en ny instruktion og få hjælp til at komme videre. Al instruktion er gratis.

Se mere under Aktiviteter om vores fitness tilbud og hvad vi har af udstyr i lokalet.

Under Foreningen kan du læse om vores grundlag og se fototavle over alle frivillige.

På en Foreningsaften (de to første hverdage i hver måned) kan du altid møde folk fra foreningen, se vores tilbud og få svar på spørgsmål.

Nye medlemmer vil typisk hente nøglebrik. Er du indmeldt kan du også få instruktion og lagt fitness program.

Skriv til Medlemsservice så hjælper vi på email. Vores medlemskreds er bred og vi gør meget for at hjælpe alle i gang på god vis.

Du er også velkommen til at skrive til os og fortælle om ønsker / målsætning / særlige behov. Så kontakter vi dig for en individuel aftale, hvor du får en snak i fitnessrummet med en frivillig fra foreningen inden du beslutter dig for medlemskab.

Vi har ingen telefon i foreningen.

Se Fitnessrummet og grej, hvor vi har vist et overblik over mulighederne og vores udstyr.

Vi har samlet adresser, formalia og andre fakta om foreningen her.

Der er flere spørgsmål og svar i vores generelle Spørgsmål og Svar, som også er målrettet allerede aktive medlemmer.

Indmelding sker ganske enkelt ved at indbetale kontingent via hjemmesiden eller netbank. Se mere i de næste punkter.

Alle medlemskaber er for 6 eller 12 måneder. Vi har ikke andre typer medlemskab. Se priser.

Se indmeldelse for nye medlemmer.

Se indmeldelse for nye medlemmer, hvor der også er vejlending til netbank overførsel.

Kontant betaling er kun undtagelsesvis. Se indmeldelse for nye medlemmer, hvor der også er vejledning til kontant betaling.

Hvis flere personer er registreret i systemet med samme email (typisk medlemmer af samme familie), kan systemet ikke skelne hvem der laver login.

Brug mobilnummer hvis det er indtastet, ellers skriv til os, så løser vi det.

Hvis du får betalt for et forkert familiemedlem, så skriv til kassereren, så han kan korrigere.

Din nøglebrik til husets adgangsystem er normalt klar et par dage efter din indmeldelse.

Skriv til medlemsservice så snart du er indmeldt. Skriv lidt om ønskede tidspunkter (dagtimer / aftentimer / ugedage), så bliver du kontaktet af en af vores instruktører for at aftale et tidspunkt. Her får du også din nøglebrik.

Gå ind via hovedindgangen (over for indgangen til Lyseng Svømmebad) og op til caféen på første sal. Fortsæt gennem caféen til den anden ende af bygningen. Fitnessrummet er inde bag det store runde vindue. Gå gennem dobbeltdørene, til højre findes den orange dør ind til fitnessrummet.

Medlemmer kan gå ind direkte fra parkeringspladsen via indgang B med deres nøglebrik.

Her kan du træffe frivillige fra foreningen for en snak. Du er altid velkommen med forslag eller spørgsmål. Se mere under Foreningsaften.

Vi lægger vægt på at få alle nye medlemmer i foreningen hjulpet godt i gang. Naturligvis alt efter dit behov..