Holdtræning

Vil du træne sammen med andre og på faste tidspunkter?

Højbjerg-Lyseng Fitnessforening tilbyder forskellige holdaktiviteter i fitnesslokalet, mens cycling foregår i et separat rum i indgangsetagen. Det er frit for dig, om du vil deltage i holdtræning hver uge, eller du blot vil være med et par gange, for at få inspiration til din egen individuelle træning.

Kalender og hold-tilmelding

Åben kalender og tilmelding (åbner i nyt vindue)

Vi tilbyder holdtræning som Small Group'training med begrænset deltagerantal hvormed der er tid og rum til fokus på dig. Træning på hold er for alle medlemmer - både nybegyndere og øvede. Tilmelding er derfor nødvendig på de fleste hold - se holdoversigt i kalenderen.

Holdaktiviteter tilbydes hele året, dog holder enkelte hold pause på helligdage og i skoleferier.

Vores faste holdaktiviteter er Cirkeltræning, Fitness boksning, TRX og Kettlebell – se tidspunkter og tilmelding i skemaet nedenfor.

Hold i Indoor Cycling - fremgår af separat holdoversigt med tilmelding under Indoor Cycling.
Andre holdaktiviteter tilbydes indimellem og annonceres i nyhedsbrev, på holdoversigt og på Facebook

Vejledning for tilmelding

Find ønsket dato og klik på holdet. Tilmelding åbner i et separat vindue (pop-up).
Du får brug for din email/mobil og adgangskode.

Afbud og venteliste
Hvis holdet er fyldt bliver du tilmeldt en venteliste.

Har du plads på et hold, men bliver forhindret, bedes du afmelde dig holdet så hurtigt som muligt og seneste 4 timer før, så en anden kan få pladsen. Systemet udsender automatisk sms/email til den næste på ventelisten. Du melder fra under "mine bookinger" samme sted, som du tilmeldte dig.