Analysevægt

Vores nye analysevægt bliver opstillet primo september. Den kommer til at så fremme permanent, så du selv kan bruge den og følge din udvikling fra gang til gang.

For dig som medlem

Vi håber at rigtig mange af vores medlemmer, får stor glæde af den. Med en Inbody kropsmåling vil du bl.a. få målt din fedtmasse, muskelmasse, mængden af organfedt og væskeophobning. Det er det perfekte redskab for dig, der skal i gang med f.eks. vægttab, forbedring af muskelstyrke, vil optimere træningen eller bare vil have en viden om, hvordan din krop reelt ser ud inden i.

Book en tid hos en instruktør og få lavet en inbody-kropsmåling og få samtidig lavet en opfølgning på dit træningsprogram. For de fleste er det motiverende at få lagt et nyt program og hvis du aldrig fornyer din træning får du ikke det optimale ud af din indsats.

Brugervejledning

Det er vigtigt at du foretager målingen med hvilepuls inden du træner og så godt som muligt på samme vilkår hver gang. Se mere i Inbodys vejledende betingelser for bedst mulig måling.

1. Tag sko og strømper af.
    Fugt hænder og fødder med en vådserviet - sikrer god kontakt.

2. Træd op. Hver fod skal have kontakt med begge metalplader.

3. Indtast information:
    ID - frivilligt, brug mobilnummer, vægten gemmer data til næste gang.
    Køn og alder m.v.

4. Følg instrukserne på skærmen.

5. Stå korrekt.
    Hold let om håndtag, stræk armene og hold dem lidt ud fra kroppen.

6. Skærmen fortæller når målingen er slut.
    Resultatark kommer automatisk.

Maskinen spørger efter et ID - det er frivilligt, men vi anbefaler at du taster dit mobilnummer. Ellers dit medlemsnummer. Formålet er at gemme måleresultatet, så du automatisk får en sammenligning ved næste måling.

Resultat af målingen

Se bagsiden af resultatarket for en gennemgang af værdierne.