Indoor cycling

Vi har seks cycling instruktører i I Højbjerg-Lyseng foreningsfitness, som har hver deres kørestil. Cycling er holdtræning, der foregår på special-designede cykler, hvor du tages igennem forskellige former for øvelser. Instruktøren bruger musik og positiv verbal motivation, for at få dig til at yde dit optimale. Cycling booster din forbrænding og øger din kondition, ofte i form af intervaltræning. Uanset hvilket niveau du er på, kan du altid sætte dig på en træningscykel og køre med så godt du kan. Hvis du er i tvivl om noget, så står instruktøren altid klar til at hjælpe og vejlede dig.

Holdene bliver udbudt uge for uge. Book altid via kalenderen.

Vores rum

Vi cykler i "Omklædning 5" i stueetagen lige under vores normale fitnessrum. Husk vanddunk og håndklæde! Mere om rummet, cykelsko og praktiske forhold.

Booking

Du skal booke en cykel for at være sikker på en plads. Tilmelding sker på kalenderen nedenfor. Klik på dato/hold og følg denne vejledning i tilmelding

Du kan maksimalt have 5 aktive bookinger og højst booke 15 dage frem i tiden. Hvis du udebliver uden afbud, går det ud over andre!

Cycling instruktører