Boksetræning

Tirsdage kl. 18-19 og lørdage kl. 12-13

Træningen foregår omkring vores boksebolde i fitnes­rummet. Vi har boldene ophængt i vores fleksible hjørne inden for døren bag skabet.

Hvad er boksetræning?

Hver tirsdag aften vil programmet være ca. 15 min op­varmning. Ca. 30 min hvor slagteknik, slag­kom­bi­nationer, 15/15 skal give ømme muskler og sved på panden. Vi slutter af med ca. 15 min med styrke­trænings­øvelser. Målet er en time i så højt et tempo, at der ikke er tvivl om, at du har givet den gas.

Som udgangspunkt vil dette hold kører året, med forbehold for helligedage samt ferier. Instruktørerne vil fortrinsvis være boksepromoter Anders Vester og Bojan Milic.

Det skal understreges, at vi på vores hold aldrig bokser person mod person, men "bare" laver træning omkring vores boksesække. Konditions- og styrketræningen i boksesporten er kendt for at være god, hård og grundig - så det er de erfaringer vi udnytter.

Tak til Anders Vester
Boksepromotor Anders Vester og hans søn, tidligere eu­ro­pa­mes­ter Allan Vester, bor i vores område og har hjulpet os med at uddanne vores instruktørhold. Læs mere om Anders og Allan Vester på www.vester-boxing.dk.

Ingen tilmelding
Tilmelding er ikke nødvendig, det er bare at møde op.
Husk at medbringe vanddunk og håndklæde, for det får du brug for!