Ventelisten

Foreningen er for tiden lukket for tilgang, der er venteliste til medlemsskab.

Meget lang ventetid :-(

Pr. 11. december 2019 er der 135 personer på ventelisten efter at vi har udsendt tilbud om medlemskaber pr. 1. januar. Vi har desuden relativt få udmeldelser. Ventetiden er derfor desværre lang for nye tilmeldinger til listen. Med det nuværende niveau af udmeldelser, vil ventetiden være mere end et år. Vi beklager, men vi har begrænset plads i rummet.

Tilmelding til ventelisten

Her kan du tilmelde dig til ventelisten,
men bemærk lang ventetid.

Det er også muligt at tilmelde sig ventelisten ved at henvende sig til foreningen. Du får besked, når der bliver plads, via email eller sms.

Husk at indmelde ændringer i email-adresse eller mobilnummer. Check at vores nyhedsbreve ikke bliver fanget af et spam-filter.

Se din placering på ventelisten

Medlemslogin og adgangskode, som du fik ved tilmelding, kan bruges herunder til at se hvilket nummer du er på listen, under  "Mine hold". Du har også mulighed for at framelde dig listen, hvis du ikke længere er interesseret, så kan vi tilbyde en plads til en anden.

Er du tilbudt plads?

Du får besked pr. email eller sms/brev, når du får tilbud om at blive medlem i foreningen via ventelisten.

Hvis du har flere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte foreningen eller medlemsservice.

Om ventelisten

Ventelisten fungerer efter først-til-mølle princippet. Det er gratis at stå på venteliste. Vi tilbyder pladser i takt med udmeldelser, da vi vil sikre en god oplevelse for alle medlemmer på den begrænsede plads, som vi har i fitnessrummet.

Aktive fitness-medlemmer, der ikke har fornyet deres trænings­periode ved udløb, har dog inden for de første seks måneder prioritet på ventelisten til ledige pladser.