Handelsbetingelser

8270 Højbjerg

post@hoejbjerg-lyseng-foreningsfitness.dk
CVR 32857809
Se flere fakta om foreningen.

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret fra datoen for din indbetaling med Dankort. Dog bortfalder fortrydelsesretten hvis du aftaler at få udarbejdet et individuelt fitnessprogram med en af vore instruktører. Ønsker du at bruge fortrydelsesretten tilbagebetaler vi det fulde beløb. Du skal returnere nøglebrik og eventuelt andet udleveret udstyr.

Betalingsmidler

Her på siden modtager vi onlinebetaling med Dankort, Visa/Dankort og MobilePay. Løsningen anvender et godkendt dansk betalingssystem. Foreningen får ingen kendskab til dine Dankort informationer. Klik her hvis du ønsker at betale kontant eller via netbank-overførsel.

Øvrige betingelser

Adgang til fitness forudsætter medlemsskab af foreningen. Som medlem er du omfattet af bestemmelserne i vedtægterne, ordensreglementet og doping-bestemmelserne. De gældende bestemmelser vil altid være fremlagt i fitnesslokalet og fremgå her på hjemmesiden (se fakta siden) og kan ændres i henhold til vedtægterne. Ændringer annonceres i nyhedsbreve og på hjemmesiden.

Til gengæld får du fuld medlemsindflydelse, som i alle andre idrætsklubber, gennem bestyrelsen og på generalforsamlingen.

Det skal understreges at selvom fitness-foreningen er udspunget af samarbejdet omkring Lyseng Idrætscenter er et fitness-medlemsskab uafhængigt af eventuelle medlemskaber i de andre foreninger. Fitness foreningen fungerer parallelt med de øvrige klubber. Dermed er der heller ikke noget krav om at være medlem af en af de øvrige for at kunne dyrke fitness hos os.