Kendte problemer med login
Du får brug for login på vores hjemmeside ved alle betalinger og tilmeldinger. Login sker ved at taste enten emailadresse eller mobilnummer plus en adgangskode. Hvis du er indmeldt via hjemmesiden fik du en adgangskode i kvitteringen dengang.
Her er en oversigt over kendte problemer ved login og hjælp:
Du får intet vindue til at indtaste
Tilmeldinger og betalinger på vores hjemmeside kommer i pop-op vinduer med indhold fra vores systemleverandør Conventus. Din browser skal tillade pop-op vinduer på vores hjemmeside. Se under indstillinger i din browser.
Forkert brugernavn eller adgangskode
Til brugernavn skal du taste din emailadresse eller dit mobilnummer. Måske har du skiftet siden sidste login og vi har stadig den gamle registreret. Er det mere end 6 måneder siden du var medlem, har vi ikke dine data mere, så du skal lave helt ny tilmelding. Se næste afsnit hvis du har glemt din adgangskode.
Glemt adgangskode
Klik på "Glemt adgangskode?" på login-siden. Systemet sender dig en ny adgangskode til din email eller mobil. Under Dine egne data kan du ændre adgangskode til noget du lettere kan huske.
Flere personer tilmeldt med samme email
Hvis flere familiemedlemmer er tilmeldt med samme emailadresse kan systemet ikke skelne hvem der skal tilmeldes eller betales for. Brug jeres mobilnumre hvis de er indtastede og er forskellige. Skriv til medlemsservice hvis du får betalt eller tilmeldt forkert, så vi kan rette op. Medlemsservice kan også f.eks. tilføje mobilnumre.