Bojan Milic udstiller i fitness

Bojan Milic er en af foreningens instruktører og har været frivillig i klubben i mange år. Han udstiller i perioden februar-april 2019, hvor han viser en kunstnerisk side af sig selv gennem en værker ophængt i fitnesslokalet.

Bojan har siden starten af 80'erne arbejdet professionelt med street Art i Danmark, Kroatien, Grækenland, Frankrig, Italien og i hans hjemland Serbien. De seneste år har Bojans interessefelt også været inden for den klassiske kunst som han oprindelig er trænet i. Han underviser i klassisk portræt-tegning og figur-tegning.

Udstillingen her i lokalerne består af en række nye „artfiction“ billeder inspireret af Bojans mange år som udøvende street-artist. Værkerne er malet med nitro i den såkaldte „Mexican aerosol style“ på høj kvalitet bomulds lærred og rammer (Høi Rammefabrik, Viby).

Kontakt:
   Instagram @Boxy.M