Kom og hør Jens Myrup Thomsen

Foredraget handler om noget så almindeligt som kost og træning. Omvendt er det et emne der oser af myter, overtro og gamle vaner. Myter findes ikke, overtro fører ikke til noget godt og gamle vaner har godt af at blive udskiftet.

Med udgangspunktet i den nyeste forskning samt praktisk erfaring fra foreningslivet, kan du forvente et foredrag der tager pusten af tidens mest hypede trends og giver dig viden til, hvordan du tager de rigtige beslutninger i forhold til god træning og en rigtig kost.

Jens Myrup Thomsen har været fitnesskonsulent ved Bevæg dig for livet – Fitness under DGI, og er uddannet cand.scient i Idræt fra Aalborg og Aarhus Universitet

Foredraget holdes i sal C ved Café Lyseng den 17. maj 2018 kl. 19:30.

Tilmelding til foredraget

Tilmeldingen er lukket.

Foredraget er kun for medlemmer og deltagelse er gratis. Foreningen serverer kaffe/the undervejs.