Åben instruktion

DENNE SIDE ER IKKE AKTUEL.

Resten af november måned tilbyder vi 'Åben Instruktion' hvor nye medlemmer kan få intro til foreningen og få hjælp til at et træningsprogram.

Du er også velkommen med f.eks. bare et enkelt konkret spørgsmål til foreningen, en øvelse eller en maskine. Eller gerne vil have hjælp til at bruge analysevægten.

Dette tilbud stopper med udløbet af november

Vi har fået mange nye medlemmer i løbet af september - november efter corona lukkeperioden. Vi har derfor haft denne kampagne for at give de nye medlemmer en god start i vores forening. Fremover får vi færre nye ind per måned og går tilbage til at instruktioner aftales via medlemsservice.

Ledige tider og tilmelding (åbner i nyt vindue)
  • Instruktion er et tilbud til medlemmerne.
  • Interesserede med tilbud om medlemskab er også velkomne til at kikke ind og høre om foreningen.
  • Er du ny-indmeldt er det her du får udleveret din nøglebrik og kommer godt i gang.
  • Al hjælp og instruktion er naturligvis en gratis del af dit medlemskab.

Vil du i gang med at træne med kettlebells eller TRX anbefaler vi, at du laver en specifik aftale med en af vores uddannede Kettlebell eller TRX-instruktører. Dette kan du gøre ved at skrive til medlemsservice