Oversigt over holdaktiviteter

Vil du træne sammen med andre og på faste tidspunkter? Højbjerg-Lyseng Fitnessforening tilbyder forskellige holdaktiviteter i fitnesslokalet, mens cycling foregår i et rum nedenunder.

Det er frit for dig, om du vil deltage i holdtræning hver uge, eller du blot vil være med et par gange for at få inspiration til din egen individuelle træning. Der er begrænset deltagerantal på de fleste hold, og tilmelding er nødvendig. Træningen på disse små er både for nybegyndere og øvede.

Holdaktiviteter er for alle medlemmer og tilbydes hele året, bortset fra helligdage og skoleferier. Vores faste holdaktiviteter er Cirkeltræning, Fitness boksning, TRX og Kettlebell – se tidspunkter og tilmelding i skemaet nedenfor.

Hver uge er der flere typer af hold i Indoor Cycling. Holdakativiteter som fx. skitræning, outdoor-træning og TRX Bootcamp tilbydes indimellem.

Vejledning for tilmelding

Find ønsket dato ovenfor og klik på holdet. Tilmelding åbner i et separat vindue (pop-up).
Du får brug for din email/mobil og adgangskode.

Afbud og venteliste
Hvis holdet er fyldt bliver du tilmeldt en venteliste. Har du plads, men bliver forhindret, så vær rar at afmelde så hurtigt som muligt og seneste 2 timer før, så en anden kan få pladsen. Systemet udsender automatisk sms/email til den næste på listen. Du melder fra under "mine bookinger" samme sted som du tilmeldte dig.