Hold-fitness med coronapas

Opdatering 22. maj 2021: hold-fitness er nedlagt og blev i dag afløst af normal åbningstid og krav om coronapas (med stikprøvekontrol). Læs mere.

Hvad er (var!) hold-fitness?
Helt simpelt er det vores tilbud om almindelig individuel fitness, hvor du bruger fitnessrummet på normal vis. Men i denne coronatid er det kun i et fast tidsrum med tilmelding og coronapas. Omklædningen er ikke i brug endnu pga. arealkravet.

Formatet med tilmelding er for at kunne leve op til myndighedernes corona krav for indendørs idræt. Ud over afspritning m.v. skal vi sikre maksimalt antal deltagere, checke coronapas og sørge for at en frivillig fra foreningen er tilstede i åbningstiden. Derfor er åbningstiden begrænset og lagt i "hold". På denne måde kan vi tilbyde fitness inden for de gældende regler. Kravet til coronapas er som til frisør, biograf osv. I takt med at myndighedernes krav forhåbentlig reduceres de næste måneder kan vi gå tilbage mod normale forhold.

Skriv til Medlemsservice med spørgsmål eller kommentarer.