Cirkelhold - træning i fællesskab

Cirkelhold - træning i fællesskab

Circle-træning kan bruges som supplement til det individuelle træningsprogram, hvis man enten har lyst til samvær på et hold, og mere styrke- og pulstræning.

Cirkelhold: mandag aften

Mænd og kvinder – se her: Cirkeltræning kan være med til at genskabe glæden og motivationen ved træning, hvis du er kørt lidt sur i det.

Cirkeltræning er en rigtig god måde at øge kroppens fysiske kapacitet på, både når det gælder styrke, udholdenhed, kondition, balance, koordination og forbrænding. Du kan være med uanset alder, fysisk form og helbred – da øvelserne kan udføres på flere niveauer. Så kom frisk til en time hvor vi mixer styrke-, balance- og kredsløbs-træning til frisk musik, der sætter pulsen i vejret og gir’ sved på panden.

Det sker: hver mandag, kl. 18:00 – 19:00

Hvorfor?
Cirkeltræning er en effektiv måde at komme hurtigt i form på – imens du har det sjovt sammen med de andre på holdet! Cirkeltræningen kan bestå af 6 maskin- og 6 eller flere frie stationer. Øvelserne udføres i 45 sekunder med 15 sekunders pause imellem hver station. På de frie stationer vil du få mulighed for at lære mere teknisk krævende øvelser – da en instruktør altid vil kunne vejlede dig.

Cirkel instruktør team: Gitte, Jesper, Suzanne og Ulla T

Senior-cirkel - formiddag

Samvær og styrke - med sved på panden og et godt grin. Hver torsdag, kl. 9:00 - 10:00  - Dette hold er fyldt! - ikke flere pladser.

Træningen er en blanding af styrke-, balance- og kredsløbs-træning der udføres til glad musik. Træningen er baseret på effektive øvelser i maskinerne, såvel som øvelser på gulvet, med håndvægte, stepbænke, knætræner, boksning på bold og meget andet. Øvelserne er tilpasset alder og evt. skavanker, så alle kan være med.

Har du lyst til bedre balance, mere styrke i musklerne samt stærkere knogler, i fællesskab med andre glade seniorer, så er dette holdet for dig. Efter træningen er der mulighed for at deltage i et fælles kaffebord.

Cirkel instruktør: Anette